Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

where's my camera bitch, give it back, i want to have it back please, please, i need it to make my life work.

den 3 september 08

Nollning! Nollningsrapport för gårdagen och idag lyder: Skitkul med King of the hill vilket gick ut på att man skulle springa upp för en backe, runda en person sen slänga sig ner för en insåpad pressening, springa och hälla i sig en äcklig shot, sen räcka över staffetsäcken. Skitkul, fast vi skulle vunnit om inte skitfaddran struntat i att ge oss alla regler. Sven satte sig ner direkt efter att ha tagit shoten, direkt på plats, när han var tvugnen att sitta med oss, en och en halv meter bort. Så fusk säger jag. Vi fick en sketen 5e plats som resultat. Ingen efterfest, Bunkern var planerad men orkade inte riktigt med det när jag var så nykter som jag var när vi skulle gå dit.

Dryckesbarometern för 080902 - En öl.

Idag har det varit flottrace mellan alla föreningarna. Vi kom trea tror jag. Ganska otroligt faktiskt, jag själv var lite skeptisk hur hållbar flotten var när jag såg kartongerna och silvertejpen som användes för att avsluta verket lite tidigare idag. Men det gick alltså rätt bra, vi blev tydligen diskvalificerade första ronden, jag vet inte riktigt varför, ska nog ta reda på det imorn tror jag.

Efterfest hemma hos Veronica, skitfint där hon bodde, jättefint verkligen. Jag drack inte idag, jag har en körlektion klockan 07.30 imorn, vilket betyder att jag måste gå upp klockan 04.30 för att vara överhuvudtaget vaken när jag ska köra. Sen har jag planerat att åka och kolla in en film med Malin, Martina och Lina ute på Rud. Vi ska kolla på Flyga Drake, det kan behövas. När jag gick på Sundstabron kom jag på mig själv gå med ett par skitsnygga solglasögon från Eddyemery.com, skitnsygga, passar till mina kläder jag "visst fan" tänker ha på mig imorn. Så jag menar, tack Sven, tack för solglasögonen, haha.

Dryckesbarometern för 080903 - En klunk öl,en slatt cider, två munnar vin.

Det har börjat komma känslor om att min kamera helt enklet är försvunnen, den kommer inte att återfås, och det är jag jävligt förbannad för, min kamera är mitt liv. Jag måste ha en kamera, annars finns jag ju inte, bildbevis är ett otroligt stort intresse för mig. Fan. Jag är en fattig student, jag har inte råd med en ny kamera.

DU SOM HAR TAGIT MIN KAMERA! JAG HATAR DIG, HATAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET. JAG VILL TRYCKA EN ACAPULCO FRÅN HAGFORS UTAN PEPPERONI I ANSIKTET PÅ DIG SÅ ATT DU KVÄVS OCH SPYR OCH GRÅTER OCH DÖR!

Idag fick jag bara för mig att ringa Tamara när jag var inne i stan, vilket jag aldrig gör annars liksom. Jag möter upp Tamara och vi går in på Bokia, jag kläcker idén att vi ska gå till Lagerhaus, vi går dit och träffar vem? Jo, Carro. Sen kom Sandra in och efter det kom Ida. Skitkul med ansikten från H3, jag saknar dom. Imorn blir det iaf lunch med Tamara och sen ska jag träffa Sandra för hon ska få present, för hon fyllde förra veckan.

God natt alla utom du, Johan
2008-09-08 @ 00:44:22 summer of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: M

Nej nej, Jalapeno (eller hur de stavas) Pepperoni är de inte på den :)

2008-09-15 @ 15:15:03
URL: http://tgrr.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0