Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

want the leatherjacket now, off on wednesday, out on thursday, no school on friday. good.

den 9 september 08

Har varit i skolan idag, igår var jag 'ledig'. Jag skulle vara ledig igår. Jag gick till Myrorna för att hämta min laddare som jag glömde där i lördags, vilket på något sätt ledde till att jag blev både städhjälp och kassabiträde igår. Oväntat? Ja, bra? Ja. Behöver pengar just nu. Jobbade 09-18 igår alltså. Skönt med lite omväxling från skolan faktikst, speciellt i en burik som Myrorna. Älska SecondHand. Inhandlade en halsduk och en total bizarr skjorta igår, har använt de båda idag.

Idag har vi haft vanlig lektion på förmiddagen, som vi alltid brukar ha, efter den blev det pizza på Teachers med Gohar, trevligt att träffa henne, burkar ju inte ses så ofta nuförtiden då man inte går runt i tingvallas korridorer tillsammans. Efter det så var det genomgång av vår redovisning vi ska ha i studiegruppen på torsdag, efter det var det dags för en föreläsning. Det var samma föreläsare vi hade förra veckan, hon är helt okej, lite väl barnslig kanske? Efter det gjorde vi en uppgift som vi fått tid till imorgon, det står på schemat "Studiegruppstid 08-30-16.30" den uppgiften klarade vi av på en kvart och därmed kan jag vara ledig imorgon. Skööönt.

Har köpt ny kalender idag, var nere och handlade av Caroline förut, så jag kände att det inte räkte med en sån där liten skitkalender man får på skolan, jag har smyckat min kalender med ett av mina sjuka och groteskt färggranna målningar av nakna tanter ute i skogen. Snyggt. Köpte även överstyrkningspennor och lite annat för att fylla ut mitt otroligt snygga pennfodral ifrån Lagerhause med texten "I'm smarter than you" vilket är världens skönaste pennfodral.

Ett stort tack till Madelene och de andra för i lördags.

Just nu såg jag ett kedjemail från Louise. Hata.


Nu ska jag ta och läsa lite ur en bok, sen ska jag ta mig fan sova, ändå tills klockan blir typ 12 imorgon. Skööööönt! Hoppas jag kan hämta ut min skinnjacka imorn, då ska jag och Louise pola som fan, samma jacka liksom. Skitsnyggt.

Jag vet ni tänker på mig, Johan
2008-09-09 @ 21:20:51 fall of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: Sophie

hörrö... inte mitt namn nämnt? vem var det som tog hand om johan hela kvällen?? hehe... :)

kram kram

2008-09-10 @ 23:38:42
URL: http://ciddly.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0