Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

i'm back, for real this time, fun and games for all the money.

den 20 september 08

Det här inlägget är till mig själv.


ute på cyckeltur med Lisa

Ännu en dag som typ är slut. Igår vaknade jag hemma hos Malin ute på Rud, följde ju med henne och Johnny(?) hem, skönt att slippa åka ända till Vålberg efter en utekväll liksom. Åkte väl hem runt 12 och var totalt noll-bakfull, javisst... Inte gick det använda solglasögon heller, det var ju fult väder ute och jag hade för en gång skull skippat väskan och lämnat det stora åbäcket hemma. När jag kom hem så hände totalt ingenting, vi köpte en Plasma-TV vilket blir rätt snyggt till det nya vardagsrummet, sen åkte vi in igen (jag körde naturligtvis) till stan, vi åkte ut till universitetet och hämtade mina målningar, dom är ju så jävla stora så det går ju knappt ta dom på bussen liksom. Så nu har jag dom alltså här hemma, fick även reda på att vi kommer att ha Barbro i nästa kurs på lärarprogrammet, skönt med ett bekant ansikte, om det är bra eller dåligt vet jag ju inte än, det får vi se då. Efter det var det hem igen, sen åkte jag till Sara.

Idag har det inte hänt så mycket, jag har varit nere till Farmor och Farfar och ätit lite mat, fått tillbaka mina byxor och sen hjälpt dom få ordning på kameran. Sen gick jag hem och nu sitter jag här, det skulle ju egentligen blivit festande idag, men orkade inte ut. Det skulle vara värsta draget vid Campus men det var ju bara vanlig campusfest vid Trio 14 liksom, så orka? Nej.


idol 08

vår 08

häärligt 08

Känner att det varit rätt negativt här på bloggen ett tag, men nu ska det ta mig fan bli ändring på det. Livet som student är ju för fan det härligaste som finns eller? Japp, det är det. Just nu så har solen tittat fram rätt rejält och vardagen i helgen känns rätt meningslös men ändå avslappnad och skön. Disturbia, On and On, Can I have this Dance och A Moment like this förgyller mina tongångar och mitt rum är städat. Allt är skönt liksom. T.o.m Fredriks blockering är borttagen och jag borde ha en egen dator på torsdag-fredag. Skönt. Dock är jag ju lite avundsjuk på Emma, med famij, som åkte till Kreta idag, men det gör absolut ingenting.

Jag har accepterat att min kamera är borta, jag ska köpa en ny, en systemkamera så jag kan ta nya och mycket fina bilder.

Jag längtar tills på Onsdag, fastän det är lite läskigt och så, men ändå, min första praktik som en riktigt lärarstudent, fan va sjukt roligt. Åh, jag kan inte vänta.

Är det någon mer än jag som älskar SNL sjukt mycket? Så jävla roligt program alltså! En sak till, har Kanal 5 tagit bort Jay Leno Show helt eller? Varför har dom tagit in Jimmy Kimmel Live? Det suger ju typ...

muckimucki, johan
2008-09-20 @ 21:35:25 fall of 08 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0