Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

this submit is to one person only, sophie.

den 12 september 08

Detta inlägg ska innehålla ett enormt tack till Sophie, för allt hon gjorde, jag var nog en fylle-skadad idiot som glömde nämna dig förut.

Idag har det hänt. Jag är bakfull. Efter ett antal veckor och ja, månader utan bakfylla efter fest så har det nu slagit, och det slog hårt. Det var inte kul att ta sig ifrån Ankans lägenhet, som jag för övrigt sov ensam i, helt sjukt blev det igår, sjukt roligt. Jag drog på mig solglasögonen, rufsade till håret lite snyggt sådär, på med jätte-skjortan och skinnjackan och iväg.

Igår var så jääla roligt, det var som när man började gå ut och alla umgicks och hade kul istället för att alla är svinfulla och går åt olika håll. Martina var jättefull. Jag, Ankan, Sandra och Tamara hade verkligen en helkväll som var skitrolig. Inga bilder finns tyvärr från min sida då någon jävel snodde min kamera när jag befann mig i köket hemma hos Sofi och Emma på Hentorp.

- Jag tar tillbaka det jag sa om grums, hittar till skolan och det tar bara 10 minuter härifrån, skönt.

Idag runt klockan 17.38 fick jag ett sms om att mitt paket ifrån Halens AB hade inkommit på postens kontor här i vålberg. Det blev snabbt ner innan dom stängde för att hämta min nya skinnjacka i brunt. Kommer hem med det mjuka paketet och nästan river upp det av förväntan. Vad hittar jag i? Jo, en kärring-rock i rött, storlek 40. Vafan? Jaha, du där nere på pakningscentralen? Jag skulle ha skinnjacka, S-K-I-N-N-J-A-C-K-A. Inte kärring-rock...

Ett enormt tack till dig, Sophie, för allt du gjorde i Lördags.

Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske ska sova lite till. Ja, det gör jag nog. Ska blogga en grej till bara.

brb, johan
2008-09-12 @ 19:57:40 fall of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, typiskt du som väntat så på skinnjackan :)

2008-09-12 @ 23:39:05
Postat av: Madde

Jaha.. så fort blev man bortglömd :(

2008-09-13 @ 22:45:48
URL: http://madss.blogg.se/
Postat av: sophie

awe, va gulligt av dig, men madde gjorde så att du kom hem! hehe...

2008-09-14 @ 13:41:07
URL: http://ciddly.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0