Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

sure as hell i wore this yesterday, oh yeah

fortf. den 28 september 08

Jag gick hemifrån iförd min nya tee som inhandlades i torsdags på MQ, den med ett tryck som föreställer en bild tagen med en övervakningskamera och sen hade jag självklart min nya halsduk som också inhandlades i torsdags på MQ men när jag kom till Myrorna så kändes den outfiten lite förlegad så jag slog på stort och köpte mig arbetskläder för 59.30kr:


En gigantisk rutig flannelskjorta av märket Am - Rose tillsammans med mina Emilio-Jeans och mina skitiga Lacoste sneakers.

go'day, johan
2008-09-28 @ 20:36:18 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0