Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

red carpet, roses, crowd waiting backstage. i'm with him dont stop me, i'm not the papparazzi!

den 8 september 08

Premiär! Nu är det premiär för evryday.blogg.se och dess två extra sidor. Nu har jag flyttat ifrån Birdshark.blogg.se för alltid. Äntligen är det seriöst så det räcker.

Premiären kommer tyvärr inte bli som jag tänkt mig, jag har inte riktigt hunnit lägga ut så många design-uppslag ifrån Design by Johansson som jag tänkt mig, men fler, om inte alla, kommer komma upp den här veckan. Sen så har ju som sagt min kamera blivit stulen, vilket betyder att just nu så ligger mitt fotogalleri nere. Det finns bara ngra få bilder där just nu, de kommer få sällskap av bilder från det förflutna som från min student och andra roligheter så länge. Hoppas att alla inte är allt för besvikna.


Igår var det nollsittning, jag hade sett fram emot den så länge och skulle ha skitkul, det hade jag, tydligen. Jag jobbade igår och hann absolut inte äta någonting mat-aktigt. Cola konsumerades, inget annat. Sen kom jag dit, till kronoparken och skulle förfesta och byta om, bytte om till ett par skitsnygga boxar-shorts som jag då, modemedvetet drog upp till mina man-boobs, och så gott som halsade fem Smirnoff Ice och sen en 35a starksprit, vilket ledde till att: allt kom upp igen. På toaletten på Claessons. Mina älskade faddrar, speciellt du, Madelene, är bäst, tack för hjälpen igår, ska aldrig göra om det, från och med nu blir det kontrollerat alkoholintag utan tidspress.

Jag hörde att vår grupp, FightClub blev årets nollegrupp, grattis till alla i FightClub och HA till alla i Cheers.

Så, alkoholbarometern för 080906: 5 Smirnoff Ice, 35cl Brännvin med 1liter Juice.

Just nu sitter jag och verkligen hatar den som tog min kamera.

Louise har fått en ny design, kolla in på www.lagunabeach.blogg.se.

Godnatt alla, ses imorn, Johan
2008-09-08 @ 00:59:21 fall of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: Sophie

får väl kommentera här med...

JAG FICK INGE TACK FÖR ALLT JAG GJODE...

hehehe... Kramar

2008-09-10 @ 23:42:54
URL: http://ciddly.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0