Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

on and on, this love i feel for you goes on and on.

fortf. den 12 september 08

Den här veckans YouTube-klipp är helt klart Musikvideon till Agnes Carlssons nya låt, On and On. Skit bra låt, verkligen annorlunda Agnes liksom. Skitskön musik tillsammans med underbara färger som bara får en att tänka sommar, vilket jag vet att jag gärna gör just nu, när det börjar bli iskallt ute och löven faller.

Asså, ärligt, fan vilken härlig video.

Agnes Carlsson - On and On


skitbra låt, visst? japp, johan
2008-09-12 @ 20:15:09 Permalink


Kommentarer
Postat av: sara;)

Håller med dig om att det är en skitbra låt och video!! Jag har redan snart spelat sönder den;)

2008-09-12 @ 22:10:51

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0