Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

okey, okey, come on, don't you know?

den 17 september 08


Föreläsning. SUV-information. Jackan har kommit, livet leker. Ni som jag stör mig på är störande. Att ni inte fattar vilka ni är? Fredrik, det finns sms om du vill ta kontakt, men på min msn kommer du ingen vart, ring helst inte då jag oftast är ganska upptagen och svarar när jag har tid. Många pussar på Sara.


hej då era jävla idioter, jag är inte arg, på någon annan utom dom, johan

2008-09-17 @ 21:54:30 fall of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: sara

Många pussar på dig oxå;)

2008-09-18 @ 16:59:02

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0