Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

nostalgic, yes please very much.

den 1 september 08

Premiärdatumet är uppskjutet. Detta pågrund av ngra händelser som sena bussar, sega datorer, dålig hy, festande och och försvunnen kamera. Jag ber om ursäkt, men nya datumet är om en vecka, den 8 september. Det är alltså dagen före nya Top Modell startar på TV3, så ni har lättare att hålla kollen flickor.

Jag tyckte att kvällen i Skövde var fantastisk, men saknade dig där Ulle, såg så fram emot och träffa dig, du skulle gå så bra ihop med mina vänner.

nostalgi, festivalkänslor, fönster-tittut
farmor-vodka, hemmagjord oboy, apelsinjuice med fruktkött
vattenpipa med hallon och vanilj, vackra bilder, blinkande ljus
pressbyrån, bänkarna, gratisbiljetter
skratta, kroppstyngd, g-kraft
fantastiskt, underbart, nostalgi

Jag tänker tillbaka på när vi stod där,du och jag, och emma stod lite längre bort. det var drag och det var slut, och jag sa den där kommentaren som fick dig att skynda iväg till dryckestältet. Minnen är det, det är nostalgi.

Jag önskar jag hade bilder, men dom är i kameran som försvann när jag lade den på bordet i vardagsrummet/sovrummet/tvrummet/allrumet. Så inga foton varken från Skövde eller Kronoparken. Tyvärr.

Dagen efter spenderades med tidsfördriv på stan, shopping, Rita's milkshake och Donken. Sen blev det hem, bussen blev på något sätt typ 45 minuter försenad till Karlstad typ så jag var rätt glad, ärligt, min buss gick ändå inte hem förens klockan 23 och vi var där innan 22 så. Glad Johan. Jag hade köpt den nya King så jag hade och roa mig med ändå.

Idag har jag varit sjuk igen, typiskt. Sofi, dags för sjuksjuk-club att rycka ut igen. Känner nästan att det är dags för det. Jag hade inläsning i skolan idag vilket betyder att jag får sitta hemma och läsa, vilket var bra med mig liksom. William och Elliot har varit här idag också, dom sov när jag kom hem igår och det var en reläjt fräsch fläkt imorse när jag gick upp. Lite svårt att läsa Genus idag men är klar iaf.

Jag ska sova snart, har betalt alla räkningar nu, skönt, så ska bara betala den jävla kåravgiften imorn så är allt klart. Sen måste jag väl köpa biljett till sittningen på lördag också. Men sen är det bara att köra på.

VILL HA MIN KAMERA TILLBAKA, SVIN SOM TOG DEN, GE DEN TILLBAKA!

God natt allihop, utom du, ja du.
2008-09-01 @ 22:56:22 summer of 08 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0