Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

no pics today, have to buy batteries, soon saturday night live, yeah alright.

fortf. den 20 september 08

Hej igen, inga bilder idag, Pappas kamera är urladdad och jag har inga AA-batterier.
Men bilderna kommer imorn.


bild på gamla Smulan, med pappas gamla kamera.

Smulan hjälpte mig genom svåra perioder, sen fick hon anfall och attackerade Caroline utan anledning. Jag älskade henne, hon bara försvann.

bam bam di-dam dam bam bi-dam bam, johan
2008-09-20 @ 23:24:31 fall of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: Sally

nästan en hel vecka, skärpning johan!

2008-09-25 @ 22:47:55

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0