Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

leatherjacket at halens, very cheap.

den 8 september 08

Jag har hittat min skinnjacka på Halens.se. Jag har redan en i svart, denna är dock i storlek M och jag får in ungefär 3 tröjor under, så jag har köpt en i storlek S och en annan färg. De rear nu ut skinnjackan i Brunt. Snygg till hösten, tänker jag. Sett skitsnygg halsduk med bruna influenser på MQ och köpt en skjorta på Second Hand, Myrorna, som jag tänker ha till. Detta är första inlägget i en serie inlägg jag kallar "Veckans kap" där jag presenterar olika saker jag får tag på billigt här i livet. Kläder, annat, allt. Bra va? Kommer också med tips till er om ni kollar in.


Den i svart, har jag redan.

Den jag ska köpa, eller, jag har redan beställt den.

payed, out.
2008-09-08 @ 01:08:35 Permalink


Kommentarer
Postat av: Louise

looks like mine!!

And i löööv it, haha stygga vi kommer att vara när vi har dem på oss samtdigt, snygg blogg BTW!!!

2008-09-08 @ 17:28:56
URL: http://lagunabeach.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0