Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

goodnight, sleep tight, drunken bastards of the world, have a nice night.

den 19 september 08

Jag är inte full, längre. Idag blev en dag med utgång. Jag satt hemma, klockan var 19.07, Martina ringer. Klockan var 19.16, Jag tar cyckeln ner till 'centrum', tar bussen in och landar typ 20.14 på Långtäppan hos Malin och Martina. Klockan 22.18 så tog vi bussen in till stan och gick på en förfest där jag spelade bas på 'Rockstar' eller vad det där spelet nu heter, och jag var riktigt duktig. Sen blev det Arena runt 00.00 och vi kom självklart in gratis som vi brukar göra. Efter mycket kul och dans, träffa kompisar och annat roligt tjafs så gick jag, Malin och Johnnie(?) till BK och sen tog vi 'taxi' hem, eller, ja, vi åkte med Fakir. Nu är jag här, och ska sova snart...

En liten sak från min anteckningsbok, "Malin hade ståpäls 080917, 09,15"

Jag ska ta och sova nu, sen blir det hem tidigt imorn och köra lite bil och sånt, sen ska resten av dagen tillbringas med Sara. Jag följer inte med till Thomas, jag vill nog hellre vara med Sara, sen har jag ju redan grattat honom, eler, ja, sagt grattis iaf.

Jag ska skaffa en mini-dator, fan va kul.

nej, nu ska jag sova, johan
2008-09-19 @ 03:50:09 fall of 08 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0