Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

changed, evreything. it's green, brown and yellow, it's fall.

snart den 13 september 08

Nu har jag äntligen ändrat lite, fått till det där sista som skulle till bloggen, skönt. Nu är det ju höst efter som jag har publicerat bloggen som Ev'ryday and the fall of 08. Det är jordigt och härligt. Mysigt. Och sen har länkarna högst upp kommit på plats också. Skönt.

Goda nyheter, min skinnjacka  - förhoppningsvis - kommer att komma med ett expressbud någon gång nästa vecka, antingen på måndag eller tisdag. Skönt. 


snygg. snyggt.

Det finns chips och dip där nere, fan också. Jag vill ha, jag ska gå och ta. Ja, det ska jag.

Skönt känns som ett väldigt just-nu-ord, tycker ni inte?

nu ska jag sova igen, godnatt, johan
2008-09-12 @ 23:51:40 fall of 08 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0