Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

call me foolhearted, please, i love your voice.

fortf. den 28 september 08

Jag brukar inte få gåshud och fjärliar i magen när jag kollar på idol, det har hänt en gång förut och det var när Amanda sjöng Halleluja i Idol 2007. Men nu hände det igen, jag blev så till mig att jag nästan grinade typ, fan asså, hennes röst är ju otrolig. Hon kommer vinna allt, det måste hon göra. När Loulou öppnade sin mun i sista delmomentet i stockholm så visste inte jag vart jag skulle ta vägen, fan.


Loulou Lammotte - Love me still

fantastiskt helt enkelt, johan
2008-09-28 @ 20:57:16 Permalink


Kommentarer
Postat av: SARA - MISSCUPCAKE

ja, hon var riktigt bra !

2008-10-02 @ 15:46:55
URL: http://smithersmorrison.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0