Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

a real catch, two actually, how great isn't that? huw? how?

fortf. den 20 september 08

Stort kap i veckans kap, två stycken! En skitsnygg halsduk från Emilio finns på MQ för endast 199kr! Den är svart, vit och grå men har även lite gula linjer i sig, mycket snyggt till allt som är svart, grönt och brunt, ett stort tips till er som gjort som jag och införskaffat er en skinnjacka eller två på rea. Jag hittar tyvärr ingen bild på den och jag har alltså själv ingen kamera så jag kan ta kort, funderar snart på att ladda pappas gamla jättekamera och köra loss med den. Ja, det ska jag, postar en bild på halsduken om en liten stund.

En annan sak man kan lägga under kap-kategorin är att The PhoneHouse har, och kommer börja sälja Elonex Webbook med 10.2" skärm med Windows för bara 3299kr nu i veckan. En sån ska jag ha, finns i svart och vitt.
2008-09-20 @ 22:02:14 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0