Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

sextoys, idol, busspass, mona, new car and a whole lot of other shit, oh, come on just read the damn thing, ok?

fortf. den 2 oktober 08

Tänkte berätta lite om igår innan jag går över till den så gott som katastrofala idol-kvällen. Igår så var jag ju i skolan som vanligt, åkte inte buss hem däremot utan jag mötte upp en gammal vän till mig på parkeringen vid badhuset. Mona kom och hämtade mig i sin nya bil som jag faktiskt får säga var ett rejält step up från den där gamla rishögen hon hade förut.


halvtaskigt mobilfoto, jag vet.

Vi tog oss en sväng in till stan, jag köpte nytt busskort för jag hade ju självklart glömt att det var ny månad, jag kollade på min dator som jag kommer köpa när The PhoneHouse i Karlstad får in den i vitt, sen åkte vi till Lustens Oas lite halvimpulsivt från Monas sida. Men jag menar, det är ju alltid roligt att kolla in lite sexleksaker. Vi kollade runt där inne i butiken och hittade dom konstigaste grejer man kan tänka sig, asså, lösfi**or med bröst, något som kallades JoyToy vilket var som ett mus-substitut på burk med vibrator i, herregud, vem är så otroligt desperat att den köper något sånt? Haha, nej, jag fattar det bara inte. Sen hittade vi snoppformat godis, godistrosor, trosrosor och dildos i alla storlekar, former och färger. Sen gick det runt en man i typ 45 årsåldern där inne och såg jättenervös ut, han gick fram och tillbaka vid porrfilmerna, men vågade typ inte kolla på någon, sen gick han ut med raska steg utan att köpa något, kalla ftter kanske? Haha, men vi gick iaf därifrån med en kasse, vad det var i den? Fråga Mona. Jag får däremot säga att Mona kanske inte är den första person jag skulle vilja gå in i en sex-boutiqe med, men ändå, vi hade ju jävligt roligt.

Efter sex-shoppen bar det av till Bergvik Köpcentrum där vi åt lunch klockan 16, jag träffade Lina, kände att jag faktiskt saknar mina nya vänner borta på universitetet mer än jag trodde. Efter det så handlade jag nytt tandblekningsmedel, jag har fått det rekommenderat ett antal gånger  och nu så var det typ 20kr billigare på Bergvik så jag kände att ja, en sån ska jag ha. Det är ett slags pulver som luktar lite som Jägermeister och som smakar skit, men tänderna blir riktigt vita. Pulvret heter Vit-Tandpulver Eugenie från ett företag som heter EVA, säljs för 159kr i hälsoaffärer.

Nu är det Idol, jag hoppas på att antingen Robin B eller Jesper åker ut, sjukt dåliga, fastän jag gillade Robin B's låt, så han kan få vara kvar, men Jesper ska ta mig fan bort idag, det var bara en egentligen som berörde mig idag och det var Johans härliga röst som avslutade kvällen. Just det Elias sög han med.

look, i'll be back later today ok? johan
2008-10-02 @ 22:48:45 fall of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: M

Funka pulvret? :D

2008-10-03 @ 21:29:35
URL: http://tgrr.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0