Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

night out i kil, and i had a blast, it was really funny being out with my mom and my cousin, weird.

den 5 oktober 08

Har haft det lite hektiskt just nu, men det har lugnat ner sig nu, så nu bloggar jag.

I fredags så hade jag halkkörning så jag hann inte riktigt blogga på morgonen, det gick jättebra och var skitkul. Efter det blev det in till stan och leta efter jättebågar till glasögon, sen hem och äta sen kom Sara.

Igår ja, då jobbade jag, 9-16, städade, gjorde iordning och fixade till skyltdockorna så nu ser allt snyggt ut på min avdelning iaf. Jag ville ut igår, men det blev inget, efter ett tag efter att ha fiskat partypolare så kände jag mig rätt slut, Sally nappade men då jag jag tappat suget, så jag åkte hem efter jobbet. Efter ett tag så säger min mamma att hon och Therese skulle ut, och jag menar Therese är ju alltid rolig, så jag följde med och ja, det blev fylla. En redig jävel också. Skönt. Lite småläskigt att bli påstött så av deras kompis, var inte han ihop med en tjej som var där eller? Usch.

Städar ur garderoben. Känns kanska så bra, slänger bort pikétröjor, vanliga enkla t-shirtar utan tryck, med tryck, jeans åker ut fort som fan. Jag har räknat med att jag har typ 4 par jeans som går att använda, jag hade fel. Jag har nu på ungefär 25 minuter hittat typ 16 par som jag faktiskt kan ha, och det är snyggt. Coolt. Enda problemet jag har är att jag inte har någon specifik stil, men det är ändå lite sån jag är, jag klär mig efter humör, vill jag ena dagen ha snörtajta stuprör och en jätte-skjorta så ska man inte bli förvånad om jag nästa dag kommer med ljusa upkavlade baggy-jeans och en hiphop-tee.

jag ska ta det lite lugnt resten av kvällen, johan
2008-10-05 @ 20:23:03 fall of 08 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0