Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

i've been down, i've been away, i've been a bit uniterested and i've been a little bit wierd lately.

den 27 oktober 08

Ja, jag vet att jag verkat lite nere, lite borta, lite ointresserad och helt enkelt lite konstig på sistone, men asså, det har ju hänt saker i mitt liv, både bra och dåliga. Men det fixar sig nu, man kommer över saker och struntar i vissa saker och helt plötsligt känns allt bättre.

Lördag var hemmafest med utekväll som sagt. Det blev ut efter någon timme tillsammans med 20/40-årskalas hemma hos oss i vårt nya vardagsrum, som för övrigt är skitsnyggt. Jag och Emma begav oss inåt stan för att möta upp Lisa på torget, vi tog 4an ut till Norrstrand och gick på förfest hemma hos Ankan. Jätteroligt förutom att det var typ massa tjejer där som man lite sådär halvfull som man ibland är, inte hade en chans att komma ihåg ett anda namn på liksom, men Emma och Verona var ju där och dom känner man ju. Halv tolv blev det in till stan, Johansson-Blomster-Nilson-Trion gick till Arena medan de andra gick på Glada Ankan.


ankan och johan of 07

- Malin och Martina! Jag försökte ringa er ett antal gånger i lördags? Va fan, hur hade ni det på maskeraden?

Bussen på väg hem var också rätt trevlig, vi mötte en trädkramare som vägrade smaka på min kebabrulle för att han var vegetarian med jättestor ring i näsan. Han skulle ha smakat och han inte var vegetarian, sa han iaf. Sen på bussen hade vi trevligt med ett litet gäng där längst bak, tände npgon cigarette eftersom man inte riktigt var helt okej i huvudet efter all alkohol som man druckit och störde sig på gamla bekanta som stirrade på en som om man vore dum i huvudet. Men asså, vem är det som är dum i huvudet egentligen? Ahaa, just det, tänk efter lite nu va?

Jag har hittat en kamera för 600kr, på Clasohlson. Detta är en mycket billig troligtvis skitkamera med bara 6mpx men det gör mig inget då jag alltid tar fotografier i 2mpx-format. Jag måste ha en kamera nu, fattar inte hur jag klarat mig utan så jävla länge. Hade ju även planer för att börja videoblogga nu. Så det passar perfekt med en billig skitkamera för mig. Yes. Så snart kan jag återupta mitt fulla blogg-jag. Yes för mig, synd för er kanske, hehe. Detta och en dator ska jag ju ha, men min fina vita datajävel kommer ju aldrig in på The PhoneHouse i Karlstad, så funderar på att beställa ifrån en annan butik, men då blir det dyrare, genast mycket dyrare. Fan också.

Ska väl ta och fortsätta med min tenta nu, sen har jag jämt skummat igenom Malins observationsuppgift, snart ska jag väl skriva något i arbetet också.

ha det så bra, johan
2008-10-27 @ 20:49:03 fall of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: M

De va skoj, förfesten va roligast, lite folk på rumpan..

2008-10-27 @ 21:07:59
URL: http://tgrr.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0