Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

sure as hell i'm wearing this today.

fortf. den 7 oktober 08

Här kommer den, "visst fan har jag på mig det här idag" är ju ett kärt inslag här i min lilla bloggvärld. Idag har jag som sagt kört på en, ja, lite sommrigare look, fast ändå inte, kanske är det vårigt jag tänker på? Aja, ljusgrått, ljusblått och brunt.


Ljusblå loose-fit stuprör, Levi's, Myrorna
Ljusgrå tee, Crocker, J-Store

Nu ska jag kolla på Morgonsoffan. Skippade DH idag, har sett avsnitten förut.

ses kanske sen, johan
2008-10-07 @ 21:31:08 Permalink


Kommentarer
Postat av: Lovisa

svar: haha jo kan tänka mig att det är jobbigt när man dansar mycket och liknande.. och lite smått jobbigt när man ska på toa haha x) men snyggt somsagt!

2008-10-07 @ 21:37:53
URL: http://lovisafontana.blogg.se/
Postat av: Ida

Tja johan! like your clothes :)jeansen är skitsnygga!

2008-10-07 @ 21:58:34
Postat av: sofi

hallå kan inte du komma hit så kan vi äta gröna karameller och dansa till spice girls en fredagkväll och jag kan springa runt i mammas gamla jeansshorts och min blårandiga skeppartröja och så kan vi drömma om en svunnen sommar skickade mess till dig before!

2008-10-08 @ 11:06:49
URL: http://ffaktiskt.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0