Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

sure as hell i'm wearing this today, it kinda' preppy, don't you think?

fortf. den 8 oktober 08

"visst fan har jag på mig det här idag"
består idag av en lite mer preppy stil med rock och sånt, men asså, det var kallt idag när jag skulle ner till bussen med cyckeln, har faktiskt för första gången för säsongen tagit fram vantarna, och dom åker inte tillbaka in i garderoben i första taget iaf.


oversized skjorta, Diplom, Second Hand
straight jeans, Emilio, MQ
skjepparrock, H&M

- som sagt, jag älskar den där skjortan.

träffade Nattiz och Emil när jag var ute och gick förut, det var ju trevligt, johan
2008-10-08 @ 20:19:01 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0