Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

philosofic, dont you think? i think so, well, maybe a little.

fortf. den 8 oktober 08


Bloggfilosofi i allra högsta grad.


'det regnar jag har huvudvärk det regnar jag har huvudvärk det regnar jag har huvudvärk jag är inte så peppad'

'för fan, pepp upp!'

'pepp upp, som johan sa. egentligen borde man vara ung, dum och bara dansa.'

'du, du vet att jag dansar där bredvid dig, hela tiden, med en lakrits-shot i vänsterhanden och en rand av socker på min högra handled.'


'komma hit så kan vi äta gröna karameller och dansa till spice girls en fredagkväll och jag kan springa runt i mammas gamla jeansshorts och min blårandiga skeppartröja och så kan vi drömma om en svunnen sommar.'

skönt, johan
2008-10-08 @ 20:28:36 fall of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: sofi

åhå nice

2008-10-08 @ 21:29:29
URL: http://ffaktiskt.blogg.se/
Postat av: jennifer w

trevlig helg!!

2008-10-11 @ 14:45:47
URL: http://jenwikman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0