Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

oh my oh my now it's been a long time again

den 24 oktober 08

Jag det har väl egentligen inte hänt så mycket sen sist, börjat skolan igen ju, men det har jag ju skrivit om. Johan-Lina-Malin-Martina gör Karlstadsuniversitet osäkert varje vardag förutom de där tre dagarna i veckan vi inte är där... Min mobil har gått sönder men jag har köpt en ny nu, fick den igår så nu kan alla ringa igen.

Igår blev det fika med gamla vänner, så roligt att träffa folk från H3. Det blev jag, Tamara, Sandra, Verona och Angelica som gick till Melkers.


måste gå, hej då, johan
2008-10-24 @ 12:57:03 fall of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: sofi

johaaan

får vi komma till charlestown nästa helg eller? eventuellt hehhhe

2008-10-25 @ 13:39:01
URL: http://lapopinthesixties.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0