Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

no bragging, not here at least, i hate it, so stop it, ok?

den 7 oktober 08

Jag har kommit fram till en sak, jag hatar skryt. Jag kan inte säga att jag kanske aldrig skryter, det händer, men det finns folk som gör det hela tiden, hela jävla tiden. De persoerna i min närvaro har jag nu tagit avstånd ifrån, det är skönt.


fuck of

Caroline satt vid datorn igen, det är inte roligt när man kommer hem lite senare än henne och frågar om jag kan fåp sitta vid datorn, "snart" får man tillbaka, sen går hon ifrån datorn när klockan är 23.48, hur jag kommer ihår det? Jo, för jag var så jävla trött igår att jag gick och la mig klockan åtta, orkade inte typ vara vaken mer, jävligt utsoven idag. Hehe.

Vad har hänt med kommentarerna?

go'morron, johan
2008-10-07 @ 09:30:51 fall of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: Frugan

Jo IKEA är underbart!

2008-10-07 @ 13:29:18
URL: http://hockeywife.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0