Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

lists, well i don't cara anymore, i just don't beacuse you don't care.

den 15 oktober 08

Sparat inlägg från i lördags, efter konversation med person som fortfarande finns på min lista:

Listor. Jag har flyttats ner och tagits bort? Jag vet inte vad som hänt. Men era listor är jag inte med på längre, är jag bortglömd eller förträngd? Om jag av andra förväntas ligga överst på listan, är det mig det är fel på då? Skulle inte tro det va? Jag skulle gärna se att ni ar på mina listor också, men eftersom att jag är helt borta från era kan jag säga att det kommer stryckas namn, de kommer strykas med fet svart markeringspenna som egentligen är till för whitebord, men nu är den till för er. Oroa er inte, jag har nya listor att vara med på, ganska så många faktiskt och jag tycker att det är jätteroligt, men jag menar, vad har hänt för att jag ska strykas? Bara undrade, men ni är alltså strykna nu.

tack för mig, johan
2008-10-15 @ 17:46:15 fall of 08 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0