Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

i'm going to like like him, or her, you won't find out until the masked-bal.

fortf. den 18 oktober 08

Min telefon har gått sönder, jättekul.
En del ur laddarjacket har trillat ut så nu till helgen blir det troligtvis ny telefon, har bara ett fulladdat batteri att klara mig på tills lördag, vilket betyder att jag måste ha en telefon som fungerar med Tele2. Har du en?

Jobbat idag, så roligt och skönt att vara där nere och träffa allt härligt folk som bara liksom är så jääla härliga och förgyller ens dag om det är med jätteglasögon, ett stort leende eller att personen ramlar på väg till kassan så får de där personerna med vet nog att handla second hand mig att må riktigt bra. Jag har stått och funderat på vad jag ska ta och klä ut mig till på maskeraden, och jag har kommit på en grej, jag har ju lite saker jag kan få tag på va? Så ja, jag tror jag ska gå som en av våra faddrar. Hehe, vem? Får ni se då. Måste till UNO och trycka upp en T-shirt med dennes namn på.

Vintersäsongen startar på onsdag nere på myrorna, passa på.

Jag ska städa nu, eller ja, snart.

godnatt, johan
2008-10-18 @ 21:46:09 fall of 08 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0