Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

high school musical, who says we have to let it go? it's the best part i've ever known step in to the music.

den 25 oktober 08

Idag är det 20/40-årskalas i stugan uppe på berget.
Ett ganska så stort antal av personer kommer hit, kul att se så många komma och vara på samma plats, men sen blir det ju lätt lite mycket också, vilket betyder att jag opch Emma tar halv nio bussen in till stan för att möta Sally och sen blir det förfest ute på Norrstrand, efter det blir det krogen. Får väl se vart vi hamnar ikväll men det enda jag vet säkert är att jag SKA sitta på den där bussen som går hem vid 2.

Sitter just nu och skriver ut urdåliga "kluringar" vilket är typ rebusar som min Mamma satt och diktade ihop igår.

Igår var det ju Bio-kväll med Sara och Terese, vi såg ju självklart High School Musical 3 eftersom jag har längtat efter att se den filmen, jag vet att jag inte är 12år och så men asså, jag gillar disney-musikaler. Jag gillar musikaler punkt slut kan man nog säga. Men iaf, filmen var rtt så bra, helt sjuka danser iaf. Mycket bättre än de två första, sen hade dom ju vuxit upp. I den här filmen fick man till och med se ett par trosor och en ölburk, coolt. Musiken hade en del höjdpunkter andra var rätt tunna. Ingen hansdling direkt men det gör inget för Vanessa Hudgens är så snygg att det bara går bra och visa henne ett par gånger så är man nöjd. Ett stort problem med filmen var att de strukit bort rätt mycket av min absoluta favorit karaktär, Sharpay, som dock påminner och en viss person jag har haft nöjet* att bekanta mig med i verkliga livet.

Nu ska jag ta och fixa till mig lite, inte så lång tid innan alla kommer så får dra på ett kol nu.

kanske ses på stan ikväll, men du, dig vill jag inte se, johan
2008-10-25 @ 17:12:07 fall of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: Sara;)

Halloj! Filmen var ganska bra å Troy va rätt snygg spec i bilscenen...men annars så var det den sämsta av de tre filmerna il hur?! Inte så många bra låtar men kul å se filmen med dig;) puss

2008-10-25 @ 19:50:33

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0