Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

hair. you can't stop my happyness cause' i like the way i am

fortf. den 2 oktober 08

Jag vet precis hur jag kommer se ut någon gång i november, kanske sent i oktober. Jag vill ha kvar mitt hår, jag har bestämt mig och än en gång använt mig av Zac Efron som mall. Jag vet, men det kan inte hjälpas, jäveln har ju så snyggt hår, och snygg stil. Jag har nu under en tid funderat på att klippa mitt hår kortare, men nej, det känns fel av mig, jag har ju haft det så här länge nu, det är en del av mig, men jag menar, jag kan ha det lockigt, jag kan ha det krulligt, jag kan ha det rakt. Jag kan ha det åt vänster, jag kan ha det åt höger och jag kan köra på någon form av halvside-backslick utan slick. Det är jättehändigt.


snygg i håret och i kläderna

härligt med mycket grått och svart nu till hösten

svarta stuprör? check.
rutig skjorta? japp, har det med. 
skepparkavaj? självklart.

riktigt snyggt ju.


Nu ska jag bara gå ner i vikt, jag ska komma på en plan, vill gå ner ungefär 15 kilo till, kanske inte gå ner 15, men att det ser ut som jag har gjort det, haha, nej, men 10 minst.

Vad tycker du? Jag gillar den här stilen, så nu när jag klipper mig klipper jag bara ur och rensar ut i nacken, vill ju inte ha hockeyfrill liksom. Sen så fick jag lite av ett chockbesked som kom nästan lite som en pik, och det var att en vän sa till mig att stuprör var ute, tydligen. Är det? Men ärligt, är det?

stuprör-ing and proud, johan
2008-10-02 @ 23:15:27 fall of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: sofi

men alltså om man ska vara supertrendig nu så är det V-jeans som gäller, alltså 70talsbyxor med extrem bootcut, tror jag. men skit i det, va fan, ha på dig det du tycker är snyggt. det kör jag med iallafall, och det funkar.

2008-10-03 @ 08:46:01
URL: http://ffaktiskt.blogg.se/
Postat av: SARA - MISSCUPCAKE

sv: jag är helt dökär i sånna bilder också :)

och självklart skor, haha :D



du gillar ju också skor om du har 19 par sneakers ;D

2008-10-03 @ 14:37:54
URL: http://smithersmorrison.blogg.se/
Postat av: sandylicious

JOHAN! hur går det min bloggdesign, jag spyr på min nu, den är trist:( Hur mår du annars :D?

2008-10-05 @ 15:26:54
URL: http://rasspaff.blogg.se/
Postat av: eNilson

hej johan, jag diggar flintisar så kör på rakat! (Y)

2008-10-05 @ 20:20:21
Postat av: Emma

Han skulle gärna få flytta hem till mig ; )



EC

2008-10-07 @ 13:34:43
URL: http://emcosu.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0