Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

contest, for everyone to enter, and win. just comment this submit and tell me why you should win the design.

fortf. den 7 oktober 08

Nu är det dags för en ny tävling!
Hoppas att alla tycker det är bra, jag gillar det iaf. Det är samma strategi som gäller den här gången som för den förra, helt enkelt att du ska skriva en motivering i kommentationsfältet, om varför just du ska ha den här designen. Det är alltså ingen förbestämd design som du kommer att få utan du kommer få arbeta fram en bloggdesign och en header tillsammans med mig. Hoppas att detta är till allas nöje.


tog den gamla tävlingsbilden, har inget fotoprogram i skolan...

Allt du behöver göra är att kommentera en motivering till det här inlägget, om just varför du ska vinna designen. Tävlingen håller på tills den sista oktober, så ni har tid på er att tävla.

lycka till, johan
2008-10-07 @ 13:41:33 design by johansson Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandy

FÖR ATT JAG ÄR JAG OCH I WANT WHAT I WANT WHEN I WANT IT.



peace :P

2008-10-07 @ 16:23:06
URL: http://rasspaff.blogg.se/
Postat av: Madeleine Florin

Jävlar. Känns som jag är lite sent ute ? E

2008-12-01 @ 10:47:59
URL: http://floriin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0