Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

'bakis' is a word i'm not friends with right now.

den 17 oktober 08

Bakis är ett ord som jag inte är vän med just nu.
Det var inte helt okej att åka buss imorse, eller ja, klockan 15.00 ifårn karlstad efter en natt hos M & M. Japp, det blev ut igår, med mina vänner Lina, Malin och Martina, sen var sköningen Paula med också. Vi började kvällen hos nyinflyttade Martina ute på Haga, hon bor i samma hus som en annan där ute på Haga, som Lina och Paula hade gått i samma klass som. Efter det blev det självklart Arena och gratis ingång på Student-torsdagen, som det brukar bli. Hävde i mig ett sexpack öl, fyra shot, och en cider igår. Det var inte meningen att det skulle bli så mycket. Sen så gick vi till Day and Night och åt, sen tog vi en taxi hem. Har typ varit lamslagen sen jag kom hem, hoppas på att jag mår bättre imorn för då ska jag jobba.

Lyssnar på Viva la Vida. Orginalet alltså. Älska Coldplay.

Har fått lugna Mimmi idag, hon blev rädd förut och jag känner mig som en idiot som inte fattar någonting och bara försöker ligga bredvid henne och lugna henne med allt vad jag orkar.

Idol, ja vad ska man säga? Alice är ju en av de bästa. Loulou har den härligaste rösten. Kevin suger. Lars suger. Robin-arna är dåliga. Anna är cool. Yasmina, ööh, var hon med idag eller? De andra har jag glömt, men inte Johan för han är ful. Och just det, Sepideh var rätt bra.

hörs, johan
2008-10-17 @ 22:27:40 fall of 08 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0