Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

anges is lookin' hot, i 'm lookin' hot, you're lookin' hot and i met sara earlier, it was nice.

fortf. den 7 oktober 08

Sitter här i arbetslagsrummet och är snygg. Har på mig skitsnygga kläder som får mig att känna mig som om jag skulle vara med i någon sommrig musikvideo som typ Agnes video till On and on. Har på mig ljusa jeans och en ljusgrå t-shirt, skitsnyggt är det. Det kommer bilder sen, lovar det. Sitter Caroline vid datorn när jag kommer hem ska jag rycka henne i håret och säga att jag måste sitta för att jag måste hålla på med universitetsgrejer.


anges carlsson

Killar med för mycket smink och lång svartlugg är fula. Det satt en på bussen imorse, han var jätteful.

Hann träffa Sara en liten, liten stund imorse när vi krockade ihop vid busshållplatsen, det var mysigt. Hon har dans hela veckan, det vill jag också ha, liksom ha dans och släppa loss tillsammans med Lina och Malin. Fy fan va roligt vi ska ha med den estiska kursen då! Wohoo.

Jag har "håltimme" ända fram tills klockan 15.30, dock är det fika 15.00, ska nog gå på det. Äta lite macka och dricka lite kaffe.

Fick en smärre chock i förrgår när jag fick veta att Emma börjat blogga igen, det kommer inte dyka upp någon länk riktigt än, kanske om någon vecka om hon bloggar konstant.

syns sen, johan
2008-10-07 @ 14:02:02 fall of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: Joanna

vad r dte för tävling?:D

2008-10-07 @ 14:18:17
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

skönt kolla in hos mig vetjag

2008-10-07 @ 14:21:25
URL: http://anonymaatjejen.blogg.se/
Postat av: Joanna

OKej. vilken klänning gilalr du mässt? den rosa elr den svarta?;d

2008-10-07 @ 14:29:38
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0