Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

we rock, we rock, we rock, raise your hands up in the air and scream, we're finding our voise following our dreams.

fortf. den 10 november 08

Ja, vad sägs om att starta vintern nollåtta med lite motivation och feelgood? Jo, det tycker jag låter jättebra. Jo, jag har en sån där grej, jag blir helt sjukt glad över slutnummer i musikaler. Det är nästan sjukt, det är bara så härligt. Slutklämmen i Hairspray är helt sjuk med en fet John Travolta som sjunger och julskinka, slutet i HSM3 var också jättebra med sitt stora dansnummer och nu i helgen såg jag alltså ännu en Disney-film, Camp Rock och blev så "psyked" av det slutnummret asså. "We Rock" säger ju allt.


Camp Rock Cast - We Rock

musik, johan
2008-11-10 @ 21:39:37 music Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0