Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

cold, frisk winds come up my legs as i walk down to the buss in the morning, wearing my new great looking gray jeans.

den 3 november 08

Kalt. Kallt. Röda löv som gör att det slirar i däcken. Skönt säger jag, snart är vintern här och då får alla anledning till att gräva ner sig själva i stora jätte-vinterjackor med päls och ha vantar som är typ 2cm tjocka och stickade av Farmor. Jag längtar.

Ullared igår, fy fan va roligt, aldrig varit på ett sånt ställa förut. Jag handlade lite grejer, 3 par jeans, ett par mjukis, en polo, en t-shirt, skjortor, jammies'-brallor, 4 par kallingar, två par strumpor, två tavlor, två tröjor och sen lite annat. Sjukt mycket fick man för en mycket billig peng. Så ska livet vara tycker jag, dock tycker jag att det var lite elakt av Therese och Jessica att lura med mig, en shopoholic till ett sådant ställe då jag fyllde en kundvagn med kläder och parfym.

fixat texten nu, johan
2008-11-03 @ 16:14:25 fall of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: Sally

where are yooooou?

2008-11-07 @ 19:15:13

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0