Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

someone told me to read it, but i've stopped doin' that, i don't have the time.

den 22 november 08

Oj då, nu har det gått då där lång tid igen, men asså, jag har inte haft tid att skriva. Nu är jag på kalas och så då passar jag på, de andra sitter och spelar kort nu lite sådär på maten. Jag körde ut till Otterbäcken vid två-tre-tiden och vi åker väl hem runt en tjugotvå eller ngt.

I veckan har det inte hänt så mycket, jobbade måndag och tisdag fast jag fick ett välkomnat avbrott i form av danslektion i en och en halv timme. Skönt med lite nytt liksom, fastän det var rätt jobbigt. Onsdagen var en helt vanlig dag i skolan liksom, röst-coaching och berättande, sen var torsdagen liksom lite tråkig, men den funkade.

Det var torsdagskvällen som blev intressant. Jag var för första gången ute med Ankan på egen hand, det var riktigt roligt. Vi gick på förfest hemma hos Lina ute på Herrhagen, där var Malin, Martina, Joel, Torris och sen kom ju Victoria och Josefine som jag inte träffat på jättelänge, inte sen vi hade musik tillsammans i tvåan typ. Efter förfest så blev det Arena och vem var inte där, jo, just det. Min bästa kompis Lisa. Skitkul när hon slänger sig över en och bara skriker ut för alla hur kul det är att just jag är där. Sen träffade jag Sandra också, men inte så mycket. Sen sov jag över i Ankans supersköna tältsäng, den slog till och med Martinas, helt sjukt super-duperskön var den.



Fredagen skulle jag ha föreläsning men jag hade körlektion och teoriprov så jag var tvungen att skippa den, var klar typ vid halv ett och då orkade jag inte åka till skolan utan jag åkte hem, duschade och sov. Skönt. Efter det var det Idol och jag är lite ledsen över att Anna åkte ut, tyckte nog att Johan skulle åkt ut.



Just det glömde säga, jag klarade teoriprovet galant.

Idag vaknade jag sent, typ vid tolv. Gjorde mig i ordning och sen åkte vi iväg. Sen har vi alltså varit på kalas i Otterbäcken vilket är rätt kul, god mat, efterrätt och sprit till. Kul, gott.

Någon sa jag skulle läsa din blogg, men jag har slutat läsa den. Jag har inte tid helt enkelt.

i want it all, and a drivers-license, johan
2008-11-22 @ 21:17:51 winter of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: Gohar

grattis johan! :D

2008-11-23 @ 05:03:32
URL: http://fiiikus.blogg.se/
Postat av: M

GRATTIS JOHAN!!

2008-11-23 @ 22:59:55
URL: http://tgrr.blogg.se/
Postat av: Sandy

Skitbra Johan! MEN DU! KAN DU FIXA MIN BLOGG SNART ÄR DU SNÄLL!!! PLEASE!!!

2008-11-26 @ 15:06:38
URL: http://rasspaff.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0