Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

quiet sick zone, fever pitch.

den 12 november 08

Jag har nu varit sjuk i två dagar och jag hatar det. Sjuk-sjuk-klubb borde bildas än en gång.
 Jag är ena stunden asvarm och svettas som en gris och den andra är jag hur kall som helst och vill bara dyka ner i mina tre täcken som just nu finns i min säng. Det är rätt enkelt faktiskt, jag hatar verkligen att vara sjuk. Febern har nu gått ner ifrån 39.1 till 38.2 tack vare fyra panodil och en VoltarenT inom loppet av två timmar.



Har missat skolan i två dagar nu, och missat min och Lisas fika/lunch idag, fan också. Måste ta och maila en av våra lärare också, så de andra hade ett examinerande tillfälle idag som jag av självklara anledningar inte kunde vara med på. Jag är iaf ledig imorn så jag behöver inte oroa mig om vad jag missar och så, hatar dock att jag missade musiken igår, jag vill så gärna ha musik, det är så roligt med vår lärare. Skitkul verkligen.

Ska så fort jag blivit frisk och ser någorlunda normal ut i håret ta ett nytt vintrigt kort att ha i min header, har planer för det. För som några har klagat på är mitt header-kort inte vintrigt, så ska jag väl skriva det här också; jag vet att mitt kort där uppe inte är vintrigt men hade inget annat så jag ska försöka fixa det så fort som möjligt. Jag ska nog ta och låna Farfars kamera någon dag och be någon fota mig.

Funderar på att åka till Kil och ha roligt på Fredag, det är nån såndär musik-frågesport på Glada Killingen som verkar rätt rolig. Är det någon som ska med? Måste fråga Therese om hon ska dit, kanske vi kan gå tillsammans.

nu ska jag kolla lite tv i min feberyra, johan
2008-11-12 @ 20:52:44 winter of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: Sara

Halloj, jag tänkte anmäla mig till sjuk-sjuk klubben! Vad är anmälningsavgiften? Hoppas du blir friskare snart, å jag med för den delen, pussar

2008-11-13 @ 16:35:04

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0