Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

it's black and dark yet bright and fun just like crazy-coloured accesoaries.

fortf. den 10 november 08

Nu har jag lagt ut den nya designen för säsongen. Har även kommit på att det finns kamera på min mobil, så ska ta och använda den för att blogga. Ni får stå ut med kvalitén på bilderna, men jag menar, halvtaskiga mobilbilder är roligare än inga bilder alls, eller hur? 

Jag valde lite mer mörkare nu, kände att det var dags för det nu. Tog lite inspiration från en outfit från förra veckan faktikst, svarta stuprör, grå tee, skinnjacka och mina supersnygga röda halsduk ifrån 70-talet som setts på min lilla älskling Mimmi KG här på bloggen. Snyggt tycker jag. Alltså börjar härmed Winter of 08 at evryday.blogg.se.

design by johansson, johan
2008-11-10 @ 21:15:36 design by johansson Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0