Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

it blows when it blows, but today it's really 'blowy' outside, and that blows.

den 10 november 08

Det blåser som bara fan ute, det förstör min väldigt planerade "oplanerat-snygg-lockiga-hår-utan-produkter"-frisyr. Fan också.
Här går man och försöker se lite hemtrevlig och helylle ut och då kommer den jävla vinden och förstör allt, jag hade runt 10.21 idag allt hår på en sida av huvudet typ. Hata.


estetisk kurs just nu, jag blir inspirerad.

Just nu sitter jag i biblioteket på universitetet och har ganska så tråkigt. Jag har lektion vid ett sen, Svenska som Andraspråk, förstår inte riktigt varför jag ska ha det, och alla andra här på lärarlinjen, men jag antar att det kan bli roligt. Jag menar, jag har ju varit lärarstöd i Svenska2, som det kallas, när jag hade min praktik.
2008-11-10 @ 11:28:38 fall of 08 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0