Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

i love my very big and warm sweater with double buttoning, pattern-nitting and wool.

den 9 november 08

Nu är det faktiskt så att det har regnat, jag tycker inte om regn. Visst, det är jättemysigt att ta det där jättestora paraplyet en vanlig tisdagseftermiddag och gå ut och gå i regnet och lyssna på musik, jättetrevligt men just nu vill jag ha snö. Jag vill ha snö.

Jag tvingade mimmi att ha på sig min nya snygga retro-sjal. Hon var så jävla söt, dock helt paralyserad av rädsla och raseri.


lik pappa som fan.

Den senaste veckan har varit lite sådär blandat med händelser. Universitetet är som vanligt jätteroligt att gå på, men just nu och i tio veckor framöver så känns KAU som en jävligt rolig plats att vara på då jag i veckan påbörjat min estetiska kurs på lärarprogrammet. Detta innebär tio veckors dansande, sjungande, spelande, målande och drama. Skitkul, iaf med Malin, Martina och Lina.

I veckan har jag liksom inte gjort sådär jättemycket annars, Jag och Sara var på stan för några dagar sen, träffade på Ann-Caroline från gamla H3 och 'Grrr'-Lina, sen igår så träffade jag Emma från gamla H3 på bergvik när jag var där med min bror och hans tjej. Sen var det ju utekväll igår, Jag, Sara och Tamara styrde våra vägar ut till Norrstrand och gick på förfest med Sandra, Ulle, Verona, Ankan, Emma och Caroline. Efter förfesten blev det Glada Ankan.

Sen så träffade jag ju Sally på Glada Ankan, och då blir allt mycket roligare, sen var Stina där också, och hon är ju alltid trevlig.


Det är så roligt att vara bland riktiga kompisar, ni borde verkligen prova.

Jag funderar att "visst fan ha på mig det där"
något gult till skolan imorgon, till mina nya gula strumpor från Topeco... Ska se vad jag hittar i garderoben, borde nog ha något snyggt och stilfullt i senapsgult. Folk undrar varför jag klär mig som jag gör ibland, men hallå, jag vill synas, har väl någon bokstav för det, haha, nej men, jag vill synas, det är skönast så.


Jag har tattuerat mig igen, gjorde ett par nya tecken och fyllde i de gamla.

Camp Rock har gått på Kanal 5 i helgen, bra feelgood-movie med sång och dans. Perfekt vid bakfylla.

Nu till veckan är det dags för en ny design här, då blir det Winter of 08 som gäller, och ändringar kommer ske. En del länkar försvinner och andra tillkommer, men hur det blir får ni se då, okej, haha. Nu ska jag sova.

hej hej, sov gott, johan
2008-11-09 @ 20:02:34 fall of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: M

haha, jag och Bella såg också det :)

2008-11-09 @ 20:41:38
URL: http://tgrr.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0