Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

fun until we got thrown out, but hey, it was alot of fun after that to.

den 30 november 08

Just det, den sista är idag. Imorgon är det alltså December vilket betyder jul, jul och jul. Fan va roligt. Just det, har glömt att köpa busskort, aja, får göra det imorn då.

Just nu sitter jag på jobbet och bloggar med min mycket fina nya dator jag fick i Torsdags. Vem visste att Myrorna hade trådlöst internet i butiken liksom? Men iaf. den är väldigt fin min lilla dator och mycket smidig. Sen trycker jag själv att den är otroligt bra också. Perfekt för mig iaf. Jag bloggar dock inte på arbetstid för er som är förskräckta av min aktivitet just nu, utan jag börjar faktikst inte förens om sex minuter.

Den här helgen har varit ganska okej faktikst, Emma och Sofi har varit här, kom i fredags och då åkte vi till Kil, till Therese och sen till Killingen. Det var riktigt kul, tills vi belv utslängda. Hur ofta är det att en vakt går in efter att man varit där en timme och frågar om legg eller? Nej. Inte alls vanligt. Men ha fick ni, vi betalade iaf ingen mat eller drick så ni gick iaf back. Ha! Efter vi blev utslängda så åkte vi till V-berg och drack lite till och sen gick vi ner till centrum där vi hitta den mest sjuka öppetider-skylt vi sett. Bloggar den någon gång idag troligtvis.

Igår så var det skyltlördag i V-berg och vi var så klart där, provsittning av fotöljer inne på Graffes, fika på brittas med Live-musik, sen var det lotteri och jag vann en lite tjock tomte, väntan på tomten och sen gick vi hem. Vi åt lite mat sen kom Lena, Ulf och Fredrik och hämta små-tösera och dom åkte hem. Jag frågade om dom hade packat klart allting och de hade dom, men imorse när jag kollade så var den halvfyllda bag-in-boxen kvar, Emmas mössa och även hennes koppartrans tröja, som jag funderar på att ha på mig någon dag här nu.

kom gärna ner till mig, vi finns i källaren, johan
2008-11-30 @ 11:35:20 winter of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: Emma

FAN! Min mössa och tröja, och... vinet! kom till Skövde med det nån dag då? :)

2008-11-30 @ 12:38:54
URL: http://enilson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0