Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

fevers down, headers up and i'm all done.

den 13 november 08

Nu har febern gått ner ganska så naturligt tror jag, bara tagit två panodil idag, rätt skönt det. Tatueringen kliar dock så jag blir galen.

Har idag varit hemma och funderat lite över vårt överasskningsmoment som vi körde på min Mamma som snart om någon vecka fyller 40. Jo, vi hade kommit överens med några av hennes kollegor och då skred vi till verket igår. Jag hade hand om att huset skulle se bra ut, min farmor var en skenmanöver och mormor var tidsfördröjare. Farmor frågade Mamma om hon ville med henne till stan ungefär vid 17-tiden igår, vilket ledde till att Mamma gick runt färdigmålad och med ytterkläder och skor när det plötsligt kommer två tomtar och lämnar ett brev.

I brevet stod det att Mamma hade 15 minuter på sig att göra sig iordning för en utekväll, Mamma som då fortfarande tror att Farmor kommer blir alldeles tårögd och bara frågar "Men men vad är det här? Vad är det här?" och avslutar med ett gråtfärdigt "Men jag ska ju med Farmor till IKEA" och det är här jag kommer in i bilden igen, jag lägger ena armen runt henne och lugnt säger "Farmor kommer inte, Mamma, hon hade aldrig tänkt komma". Detta resulterade i en stormning till toalätten efter smink etc. Sen bar det av för en helkväll ute på stan.

Nu har jag tagit ett nytt kort och även lagt till Lina där uppe! Grattis till Lilla Lina som dock är äldre än mig, men ändå. Nå, är det snyggt nu då? Va? Svara mig? Hehe...

jag ångrar ingenting, hade jag missförstått?
ha, gör inget, johan
2008-11-13 @ 23:06:06 winter of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: M

Hur är det? Snygg design nuru, stjärnan i mitten och grejer :) (Y)

2008-11-14 @ 15:16:47
URL: http://tgrr.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0