Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

i've got my license yeah, i've got my license and i'm great at what i do.

den 8 december 08

Jag har tagit körkort!
Så jävla skönt. Äntligen avklarat liksom. Så nöjd med mig själv. Kände att jag var tvugnen att gå bort till Solsta idag och lämna en chokladask och ett kort till de som arbetar där, så gav den till Marie, Per var inte inne men hon verkade iaf. glad över att jag äntligen slipper att gå dit, haha. Åhh, det är såå jävla skönt att ha körkort, körde Mamma till Jobbet förut, det tar typ två minuter, släppte av henne och när jag kommer hem så ringer det i telefonen och en röst säger "Åh, hej, ville bara höra så du kom hem oskadd...". Då lade jag på.

Något annat roligt är ju att Gestaltningsveckan har börjat på universitetet vilket betyder att vi hela dagarna får ägna oss åt det estetiska ämne vi valt, i mitt fall musik. Det blir Musikal förstås. Vad den handlar om är lite hemligt just nu, alla får se på Måndag när det är uppvisning. Det ska bli så roligt, tror det bara är jag och Therese som kör Solosång, annars så blir det nog mest duetter. Vi kom faktiskt ganska så långt idag, med arbetet alltså, fastän några var borta och jag inte var där på morgonen. Det var lite pinsamt att köra lite solosång i början inför de andra, men det går, måste hitta rösten igen känner jag bara. Då går det.

I Torsdags så var det ju student-torsdag och Beach-Party på Arena, vilket jag skrivit lite om i mina bakfylle-yror men ah, nu så, jag shottade iaf med Markoolio i Torsdags, har vittnen. Kommer nästan inte ihåg typ något...

En grej dock, julklapparna vid granen har slutat lysa, är det mitt fel tro? Jag hoppas inte det, men jag är inte säker på att de lyste när jag och Lisa gick där ifrån, jag menar jag drog rätt hårt, ville ju ha med mig en hem liksom...

I Lördags var det dags för Julbord och med det gratis-fylla. Det blev Plaza, Bishop Arms, Alfie's och sen Pitchers, sen åkte jag hem, var hemma rätt tidigt, efter tolv någon gång tror jag. Det var verkligen jättekul att spendera lite tid ute med mina kusiner Sarah och Therese. Vi är ju så bra ihop liksom.

*Bilder till detta inlägg finns i min laptop och kommer läggas till imorgon på lektionstid när jag låtsas leta efter musik till musikalen*

nu har jag också körkort, så "stick to me", johan
2008-12-08 @ 22:11:04 winter of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: Madeleine Florin

Jaha. så de e de du låtsas göra :P Haha.. Letar musik fast du bloggar. Lurifax, har du hört sången som honom? ;P

2008-12-09 @ 19:08:54
URL: http://floriin.blogg.se/
Postat av: Gohar

grattis till körkortet Johan! :D

2008-12-10 @ 17:43:31
URL: http://fiiikus.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0