Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

beach party in wintertime is fun and crazy shit, it's reall great but who the hell came up with the idea?

den 4 december 08

Sitter ute på Norrstrand och super till lite tillsammans med Ankan. Dricker lite häxblandning med 7up. Ska bli såå roligt ikväll, Lisa kommer snart och sen ska vi på Beach Partyt på Arena. 30 grader, sand och badbollar, blir det roligare i vintern eller? Nej. Jag ska troligtvis ha på mig mina grå-röda shorts som ja köpte tillsammans med Emma dagen efter Studenten, tillsammans med en MidMunk-tee och hängslen.

Emma och Sofi fick ett mycket bra svar på frågan hur man bäst välter kor, det var bra och sade också att man gärna inte skulle göra detta, jag tror att de fick svaret från 118118, men jag skickade frågan "hur välter man kor på bästa sätt?" till 118800, och får svaret "Det är bara att gå fram till dem på natten när de sover och välta. De märker inget förrän de faller och så föreslår jag att ni springer. Kor ser illa så de kommer nog inte jaga er men man vet ju aldrig..." Det är helt sjukt.

Nästa fråga blev självklart "Det är beachparty på krogen ikväll, jag vill veta hur man bäst klarar sig undan san i rumpan på en sådan tillställning?" och får självklart svaret "Vad sägs om att hålla sig på fötterna hela kvällen och även se till att inte bli tafsad på på för mycket av folk som stått på händer i sanden." och ja, vad ska man säga?

hoppas att det är mycket folk ute idag, för jag ska bli fuller, johan
2008-12-04 @ 22:11:01 winter of 08 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0