Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

now it's those days between 'christmas' and 'new years' again, and i'm loving it.

den 27 december 08

Mellandagsrea är och har alltid varit ett av mina absoluta favoritord.
Billiga saker hit och dit och man kan fynda, fynda, fynda. Så jävla härligt med rea alltså. Jag funderade över att ta en rajd i centrum igår men ja, jag mådde inte sådär super när jag vaknade på Herrhagen helt utmattad och med en arm som gjorde skitont, vilket är Sallys fel som fick mig spela Wii, full.

 
Mimmi KG fick finmat i julklapp

Ja, det jag har fått och köpt dessa senaste dagarna är ju t.ex en ny väska i klarblått från Fred Perry, ett par svarta skinnhandskar från Björn Borg, wiskey-glas, dricksglas, grogg-glas, Den nya parfymen Gucci by Gucci, en skitsnygg grå skjorta från JC, ett par svarta stuprör från MQ och ja, en massa annat. Oj, fan vilken lång mening det blev där, sorry.


den nya skjortan och byxorna

min nya väska med matchande halsduk...

gucci by gucci

I torsdags var det ju ut som gällde, jag åkte in till stan för att förfesta med Sally och fick träffa hennes galna småhundar. Efter lite dricka och spelande åkte vi in till stan och mötte upp Tamara. Vi ställde oss i kö utanför Arena men tillslut kom vi in på Nöjesfabriken istället. Träffade ett par gamla kompisar, dansade lite, drack ännu mer och hade en riktigt rolig kväll faktiskt. Sen hände det en massa med skjuts och sånt så iaf blev allt konstigt och jag somnade i en bäddsoffa hemma hos Sarah och Johan ute på Herrhagen.


liten djävulshund

Fredagen spenderades i lägenheten till stor del men sen skjutsade Anders hem mig och Therese. Sen sov jag, länge. Vilket var väldigt skönt faktiskt, skrattade länge åt Sallys fina sms. Hon skrev "Fyra timmars sömn" eftersom hon då jobbade från klockan 9 på fredagen, jag svarar med en enkel "Skönt, utvilad då?" eller ngt, efter ett par timmar får man ett fint "Skjut mig!"-sms tillbaka.

Idag har jag varit en snabb sväng in till Bergvik för att handla kläder till Nyårsafton, Emma kommer hit och det ska bli så 'friickin' roligt.

som sagt, kolla facebook, johan
2008-12-27 @ 18:14:25 winter of 08 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0