Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

our musikal rocks, it rocks hard, and it's really fun to star in

den 14 december 08

Hej hej, inte suttit på jättelänge. Jag vet, jag borde göra det men liksom ibland sitter jag liksom inte vid datorn bara. Men iaf. veckan som gått har varit riktigt trevlig för det mesta, det har varit någon svaka som inte riktigt gått som jag tänkt mig.

I Onsdags var det ut med Malla, Torbjörn, Louise, Mikael, Robert och Oskar. Självklart var det Glada Ankan som gällde och Semifinal i Rock Band 2008. Joel och Jacks & Jokers gick tyvärr inte vidare till Nöjesfabriken men av vad jag har hört så har det fixats spelningar på både Ankan och Nöjes ändå. Det blev iaf en riktigt lyckad kväll för vår lilla fantastiska fyra från UG2.

Vi kom väl hem vid typ halv tre på natten, hem till Malin och hennes kille alltså. Louise och Torbjörn skulle sova på en jättestor luftmadrass som vi inte hittade pluppen till. Jag fick då sätta mig för att hålla för hålet och ja, börjar få någon sorts allergisk reaktion. Sitter i ett hörn och nyser typ 20ggr och det rinner i både ögon och näsa, fattar liksom inte vad som hände, men men. Jag sover i soffan och går upp vid klockan 10 på morgonen får mitt morgon-the av Malin och sätter mig på datastolen tittar lite åt sidan och hittar vad? Jo, pluppen till madrassen som Louise och Torbjörn sovit på, urblåst. Haha.

Torsdagen fortsattes med bilfärd ut i "snökaoset" som tillsammans med bakfyllemat och en tur till Louise's gamla lägenhet gjorde oss väldigt sena till repetitionen av vår Musikal. Men ah, iaf, vi var väl där vid ett och vi fick träna med mic direkt. Skönt, Joel var där och vi kunde köra igenom hela skiten en gång typ innan det var dags för genrep inför de andra musik-grupperna, men det gick bra. Vår Musikal är sjukt bra alltså, det är skitkul och göra den också.

I Fredags var det dags för den där saken vi tränat på nu i någon vecka, det var alltså dags för Eldkonst ute på Sandgrundsudden och vi var på top, allt gick skitbra, jag hade en termos med sprit, Joel sprutade eld, vi fick se hjärtat eldas upp och det blev utgång med Lisa, Tamara, Louise och Malin efteråt. Så en skitbra kväll alltså, jävligt full dock.

Drog med mig mer och mer folk till glöggtältet som Tjej-jouren stod i ute på torget. Dricker inte glögg annars men ta mig fan var det god glögg dom bjöd på. Det tillsammans med pepparkakor med komplimanger på var verkligen en höjdare. Drog väl med mig alla jag kunde få tag på liksom, men ah, dom fick inga pengar för att bartendern hade fått allt. Fick ett sms av Gumman som skrev att Kevin vann idol och jag blev genast förbannad och gick och tog mig en öl till. Sen var det ju roligt när DJ:n spelade Pokerface i min ära för att jag hade hämtat ut mitt körkort samma dag, jag var dock inte där när han gjorde det... På vägen hem hade jag trevligt sällskap av Emma som jag tidigare på kvällen självklart hade dragit med till glöggtältet på torget.

Igår var det fikabjudning här hemma och Mormor, Lennart, Farmor och Farfar var här. Så då liksom var jag bakfull och hade inte på mig kläder innan klockan blev typ 18.30. Idag har jag och Caroline varit ner till Farmor och Farfar och hämtat kameran, men Andrea och Freya var där så vi stannade lite längre, kollade i lite fotoalbum och asså, jag var ta mig fan skitgullig när jag var liten.

Louise! Jag har inte suttit vid bloggen på länge, det är därför din kommentar inte syntes, okej? Du skulle ju kunna ringa mig?

svarta tights imorn, johan
2008-12-14 @ 18:24:54 winter of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: Lisa

Du glömde ju nämna vilken drinkhora du va ;)

2008-12-14 @ 22:48:50
Postat av: Emma

haha komplimangerna på pepparkakorna hade jag glömt bort ! :D Hur gick det med stearinen?

2008-12-15 @ 22:56:05
URL: http://oviktigtvetande.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0