Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

the day after is never fun, i just woke up in the couch.

den 5 december 08

Vaknade just i soffan, känner mig typ fortfarande full. Vi hade såå jääla kul igår. Ankan-Johan-Lisa stormade in på Arena, jag drog av mig mjukisbyxorna som jag hade ovanpå mina snygga shorts. Vi gick in där, kommer till partybaren och bara typ stirrar några sekunder på all jävla sand dom dragit in dit liksom. Direkt blev det shot, och när jag tagit den första så kom Ankan till baren vilket betydde att man skulle ta en till shot, och detta bara fortsatte typ.


ojdå, aja, full men snygg, kanske inte här, men ah, snygg iaf.

Det blev alltså häxblandning-7up, shots och drinkar, ingen svagsprit igår alltså. Har ett svag minne av att jag kan ha shottat med typ Markoolio? Inne i sanden? Aja, jättekul igår iaf. Och det blev ju inte mindre roligt när Malin, Martina, Bella och Lina kom dit, skitkul. Asså, ärligt, var Robin där? Jag tror han klappade mig på magen? Den långhårige jäveln, haha. (Konstig smiley)

ska kolla lite på tv nu, sen hem, johan
2008-12-05 @ 09:16:17 winter of 08 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0