Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

still monday but i wanted to tell you about the danceresidal, ok?

fortf. den 15 december 08

Ja, nu sitter jag hemma. Jag fick skjuts ifrån skolan av Malin och Louise, tänkte typ, gött nu kommer jag hem snabbt, men nej. OH-Häxan och Stalin skulle ju med också. Så först åkte vi hem till Louise nya lägenhet på Färjestad med lite grejer, sen skulle vi lämna Madeleine på Centralstationen och Malin planerade inte sin körning så bra så jag fick göra det åt henne istället.

Efter vi lämnat av Madde så åkte vi hem till Joels nya lägenhet, som verkligen var skitfin, va stor den va! Så där blir det party av på Fredag, Johan och Madeleine goes Mark and Amanda alá Ugly Betty. Ska bli kul med klassfest men fattar inte, nu var det tydligen många som inte skulle komma? Aja, vi får ta tag i det här, jag själv tycker iaf att alla borde vara med på snö-brännbollen på Torsdag iaf.

Efter det bar det iväg hem till mig, självklart blev det husesyn där också, och ja, vad tyckte ni flickor? Visste ju inte att någon skulle komma hem så det var ju inte direkt städat i mitt rum iaf, aja. Dom fick se det viktiga, Mimmi KG, min Walk-in och typ, hälften av mina skor.

Just det! Ville ju berätta om Dansuppvisningen som gjordes av våra klasskamrater förut. Den var verkligen skitbra. Kul hur dom fick med så mycket, håller på att ladda kameran så jag kan lägga upp bilderna jag tog förut, haha, Lisa såg så jävla rolig ut. Aaahaha, så jävla rolig. Skämt åsido så var det verkligen bra jobbat, att få ihop det bara på en vecka.


hett, torbjörn och jag.

Asså, vad var bäst idag? Vad tycker ni ifrån härliga UG2? Jag är dock lite arg på Lina som fått "spisluckan" idag och inte kunde vara där, synd, du missade verkligen något.

so long suckers, i've been sleepin' for about four hours and watched a doc, johan
2008-12-15 @ 22:02:43 winter of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: Åsa

Allt var ju bra! Men din sång slår högt! :)

Ha en bra kväll :)

2008-12-15 @ 22:23:49
URL: http://inva.blogg.se/
Postat av: M

Ni va fanimej bäst :) Fan va trååkigt med vanlig skola nu, duu ärru i sista gruppen imorron va? :)

2008-12-15 @ 23:00:04
URL: http://tgrr.blogg.se/
Postat av: Malla

Haha spisluckan är inte kul, stackars Lina! Och huset var fett najsigt, katten också. :D

2008-12-15 @ 23:38:25
Postat av: M

Ne, är sjuk, så skippar skolan idag! ha så skoj ^^.

2008-12-16 @ 11:45:52
URL: http://tgrr.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0