Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

our musical rocked hard, and everyone loved it, and me.

den 15 december 08

Nu har vi jort det, musikalen är avslutat och framförd. Det var skitkul oh den slog precis där vi ville, nazister och Hiler i en tolkning som ja, va ganska så kontroversiell med bögteorier, vacker sång och underbara dansnummer. Helt sjukt att vi kunde sätta ihop det här på bara en vecka, men kul var det. Vi fick ta mig fan bra krtik från Roland till ochmed. Fatta!


solo i the best

Nu ska vi snart kolla in dansuppvsningen om dans genom tiderna med Malin och Martina och dom, skitkul.

ska ändra allt snart, johan
2008-12-15 @ 12:48:44 winter of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: M

Ni va skitbra ju! Och har väntat länge på att höra dig sjunga ^^. DU VA GRYM!

2008-12-15 @ 14:29:46
URL: http://tgrr.blogg.se/
Postat av: Madeleine Florin

Bara för att jag länka dig ;D. orkade inte skriva så mkt idag, så har kommit på att de daar vi har lektioner så hänvisar jag till dig. :D BTW - Niice pic.

2008-12-15 @ 21:25:12
URL: http://floriin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0