Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

it's sunday and i wasn't out yesterday, i know?!

den 21 december 08

Ja, vad har hänt i veckan då? Jo, sen jag satt sist har det faktiskt hänt en hel del. Vår sista dag i skolan har varit, för iår alltså, lite ledsamt nästan
. Vi satt där i torsdags på Media-lektion och sen på Svenska2-lektionen och gjorde typ inget, men vad gjorde det? Jag hade fått min nya kamera dagen innan så jag var i full gång att plåta allt och alla, så jääla roligt asså. Det blev många kort, fina, fula och konstiga.


madeleine


Några av korten som togs var på oss fyra, ja, just det, vi. Lina, Martina, Johan och Malin. Vår lilla kvartett som haft det riktigt kul det senast halvåret.


the little bitchslap of UG2

Sen efter skolan, på torsdagen, blev det snabbt hem, snabbt in till stan igen, snabbt ut på Norrstrand till Ankan, snabbt in till Centrum för att snabbt möta Torbjörn som vi snabbt tillsammans med skulle, gå till Lina. När vi kom fram hade Paula precis kommit innanför dörren och hade varken hunnit duscha eller städa, men ah, det gick ju gå i lägenheten liksom. Helt ok. Efter vi hade varit hos Lina tog vi en taxi ner till Arena, där det var skitlite folk, var pissförbannad och lite så, men efter fyra krossade glas och någon shot så var allt över, igen. Jag tar mig hem till Ankans lägenhet, somnar, vaknar av att Ankan kommer hem typ vid 10.


ganska snyggt?

Efter utekvälln åker jag hem till V-Berg, äter en bit pizza, åker in till stan, klär om och börjar festa. Den här gången var det maskerad som var höjdpunten. Liten klassfest hemma hos Joel liksom. Skitkul, gick och la mig vid 5, började jobba 9 dagen efter. Skitkul.


jopp.

Jag och Lina gick som Idol-Alice och Idol-Kevin. Skitkul liksom.

Det har varit en bra vecka iaf. Blev tagen för "stöld" av securitas på jobbet för att jag hade slängt kvittot på ett par vantar också, men det har ordnat sig nu, så, hata securitas.

Tack för julklappen Emma!

bye, johan
2008-12-21 @ 20:21:55 winter of 08 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0